Follow by Email

Wednesday, 21 January 2015

One Month: Thanks from the heart


Why being Grateful?


Thanks from the bottom of my heart to let me open my heart and mind with you all. This first month has been an awesome experience for me. 

This is just a little note from me to express how grateful I am with life, my beliefs,  and you all.

A humanistic Side in ELT is deeply honoured and thankful in its first month of life with your 1,131 visits. 

"She turned her can'ts into cans and her dreams into plans." 

Patty.




¿Porqué estar agradecida?

Gracias desde lo más hondo de mi corazón por haberme permitido abrir mi mente y corazón con todos ustedes. Este primer mes ha sido una experiencia increíble para mí. 
Esta es solo una pequeña nota para expresar cuan agradecida estoy con la vida, mis creencias, y todos ustedes.

Un Lugar Humanístico en La Enseñanza de Inglés está profundamente honrado en este primes mes con las 1.131 visitas.